mandag den 3. september 2012

Glimmer negle

Det her glimmer design var ikke særligt besværligt, hvis folk skulle
 tro det, men jeg begyndte med overlak selgfølgelig, og så tog jeg min
helt nye oh my gosh det er en lilla med noget lilla glimmer i.
Bagefter tog jeg min depend der er en  sølv glimmer. Den er ved
at blive ret gammel og jeg har rent faktisk overvejet at smide den
ud, men jeg kunne ligeså godt bruge den nu. Imens lakken
er våd skal man lægge noget glimmer på. Man skal bruge noget
løst glimmer og en pensel, helst ikke en man er så glad for, fordi det er
nemlig lidt spild at bruge en helt ny, for den vil bare blive ødelagt med  
det samme. Man skal bruge en flad pensel istedet for en rund pensel.
Jeg har også lavet en sort streg i midten. Det var mit glimmer negle
design håber i kunne lide det.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar